close
前2天作夢
夢到我已經回台灣ㄌ 竟然忘記跟老闆說我要回來
(原來這就是我日夜擔心ㄉ 怕老闆說我太混 不放我回家)
今天就鼓起勇氣.......

以下對話翻意成中文...
'老闆  我winter想回家"

啥時?

after christmas!!


give me dates
are u gonna miss some classes?? (繼先前小學姊一去不回後 老闆怕我也會)

definely not, i will come back b4 school starts
btw, i haven't gone home for 2yrs, and my gradepa掛掉b4thanksgiving.....but i can't go back....

(老闆說我好可憐 就放我回家ㄌ......)

大火門  台灣見拉


.
arrow
arrow
    全站熱搜

    aisa2014 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()